Modelate cu indemanarea mestesugareasca a bijutierului Daniel Teashala, creatiile unice semnate ZEHAVA isi au originea in 2007, atunci cand aventura pietrelor pretioase s-a nascut in micul butic din centrul Bucurestiului.
Pentru ca fiecare bijuterie ZEHAVA este creata cu scopul de a exprima personalitatea si unicitatea fiintei care le poarta, proiectul pe care noi l-am creat impreuna cu echipa Zehava, a fost la fel de unic.
Astfel, pornind de la brief-ul clientului, am creat un landing page pentru generare de lead-uri in randul tinerilor care urmeaza sa se casatoreasca si sunt in cautarea verighetelor. Acestia, o data ajunsi in pagina de destinatie, au avut de ales intre doua tipuri exclusiviste de verighete create de Zehava - modele traditionale si modele moderne. Pe tot parcursul campaniei de promovare, am optimizat continuu pagina de destinatie, pentru a imbunatati conversia si a optine cat mai multe lead-uri.
Web & Mobile development, User experience design, Digital Strategy, Copywriting
PHP, HTML5, CSS3, Java Script
Rezultate:
Optimizare pentru generare de lead-uri
Campanie targetata pentru verighete
Design focusat pe nevoile userului